Translate

søndag 20. mai 2012

Fatass

For en deilig søndag! Sommerfølelsen kommer krypende på en søndag i slutten av mai når solen skinner så deilig og fuglene kviterer. Men sommerkroppen føles et stykke unna akkurat nå. 

Var på barnetrim på senteret med prinsessene i dag og mens de var inne og barnetrimmet benyttet jeg anledningen til å kjøre en 4x4 på mølla. Wow, så flink jeg har vært tenkte jeg etterpå og dyttet innpå med paprikaskruer og after eight. 

Hjelper ikke at jeg til frokost proppa i meg 4 riskaker med hvert sitt tårn med spekeskinke, tjukt lag med brie og jordbær.Bærene er sunnhetsalibi. Samme som at en centimeter tjukk fetaostskive på rugsprø, blir sunn med en gang man tar tomat på. 

Når jentene gikk ut for å leke klarte jeg å få i meg et beger med kesam kamuflert med jordbær (føles mye sunnere med en gang). Middagen var sunn nok den, svinekjøtt, brun ris og maaasse grønnsaker. Hadde det bare ikke vært for den halve literen med krydderbernaise som jeg dynka alt i. Og så Pièce de résistance: en kopp full med peppermynte is med sjokolade biter. 

Nå sitter jeg her med en kopp kaffe og har veldig lyst til å knekke den plata med mørk sjokolade jeg vet gjemmer seg i kjøkkenskapet. Fort gjort å kalle det antioksidanter og trykke innpå hele alene vet jeg. Men hvordan skal jeg da kunne vise meg i bikini på Venice Beach til sommeren. Nei, full skjerpings! Ny uke og nye muligheter i morgen. 

Helt riktig - imorgen. Går og smaker litt på antioksidantene jeg...





Sommerkroppen 2012!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar