Translate

søndag 13. mai 2012

Fargerik søndag

Vi har hatt en deilig søndag. Svigermor har overnattet siden fredag og helgen har vært full av opplevelser. Vi var hele familien oppe på senteret på lørdag og badet i bassenget, tok badstu, besøkt foreldrene mine og min tante og onkel, delt en flaske rødvin, byttet gaver, og i dag morges gikk svigers og jeg opp på senteret for å trene. En tung fullkropps økt som ble avsluttet med kortintervaller. Burn baby burn!!

Etter en deilig salatlunsj, dro alle jentene ned til Toftesgt. 52 til butikken til Fam Irvoll for å kjøpe 17.mai kjoler. Fantastisk butikk! Litt som å krype inn i verden til Alice i Eventyrland. Etter å ha prøvd 5 kjoler hver og bestemt seg for hvilken de skulle ha, ble de bare gående rundt i butikken og måpe. 

Lille M er overbevist om at Fam kan trylle med håret sitt og var veldig spent på hvilken farge det var. Hun håpet veldig det var rosa og var veldig glad når vi gikk der ifra og hun kunne stolt fortelle at hun "Visste det. Det var rosa!" Ble jo litt ekstra i de rosa posene også. Kjenner jeg får litt problemer med å begrense meg... Vi hadde gjort en avtale med lille M før vi dro om at vi ikke skulle ha noen badedrakter (hennes store lidenskap) før vi dro, men ble allikevel nødt til å forhandle litt. Men det ble en ekstra kjole, t-skjorte, hårbøyle og briller som plaster på såret. Store M fikk kjolen hun hadde ønsket seg, men i tillegg ble det et skjørt, en genser, briller og hårbøyle.
Fornøyde jenter og fornøyd mamma :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar