Translate

onsdag 30. mai 2012

Bad feel

Som tidligere sagt er det en enkel måte å endre en dårlig følelse på og det er ved å sette på musikk. Men det er flere veier til Rom!

Jeg har oppdaget at ved å flombelyse hjemmet og i tillegg tenne stearinlys, ja da kommer energien krypende. Og en annen sikker metode er lukt! Jeg har alltid brent røkelse, men jeg har også kjøpt meg en luktelampe. Den gir en mye mildere lukt. Og eteriske oljer som blandes med en baseolje (f.eks mandelolje) er fantastisk til massasje. Litt lavendelolje-massasje gjør "drittunger" om til "englebarn". Men den aller beste måten er faktisk den enkleste. Kok en kopp te. Lukta fra teen er for meg nok til å endre selv den gråeste dag. For eksempel er bergamott som man finner i vanlig earl grey, en urt som løfter sinnet. 

Og dette er ikke bullshit som jeg bare finner på eller tror,men er faktisk vitenskaplig bevist.
Check it:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=533276 





Men jeg synes at det ikke finnes noe sånt som for mye av en god ting. Så jeg setter på musikk, tenner stearinlys, brenner røkelse og koker meg en kopp te. Og vips -Lykkeliten kjenner lykken.

Ha en riktig god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar