Translate

lørdag 12. mai 2012

45!

Om nøyaktig 45 dager skal jeg ut på eventyr. 

Venninna mi og jeg har 20 års jubileum i år og det skal feires med en rundreise i USA. Gleder meg som en drittunge!! Kribler i magen og får problemer med å sitte stille når jeg tenker på det. Rett som det er må jeg bare spontanklappe i hendene :-)

Vi har planlagt og planlagt (halve gleden), men nå er alt ordnet. Vi har alle flybilletter, togbilletter, leiebil og hotellrom i boks. Innreise tillatelse til USA og internasjonalt førerkort. Vi har blitt enige om hva vi har lyst til å prioritere på reisen og egentlig er det ikke mer som skal ordnes. Det kan man jo ikke ha noe av. Det er så gøy å planlegge! Så da har jeg i dag vært ute og kjøpt meg ny koffert. Knæsjrosa. Og Bagasjevekt. Og kameraveske. Og passlomme. 

Iiiik...reisefeber! Så sinnsykt deilig altså. Og imorgen. Da er det bare 44 dager igjen:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar