Translate

fredag 24. august 2012

Tatovering

Jeg har i mange år tenkt på å få meg en tatovering. Jeg gjorde for mange år siden en avtale med meg selv om at når jeg finner et motiv jeg liker så skulle jeg se på det i et halvt år, og hvis jeg fortsatt likte det etter 6 måneder, så skulle jeg tatovere meg. 

Dette bestemte jeg meg for da jeg var 16. 

Jeg er nå 38. 

Og fortsatt ikke tatovert.

 Og noen ganger skulle jeg ønske at det var flere som hadde tenkt seg om. Ja, i hvertfall i ti minutter i det minste, før de lot seg tatovere.

Vet ikke helt hva jeg skal si om denne... Mister evnen til å tenke hver gang jeg ser på dette bildet...

Er ikke alltid ansikter gjør seg på tatoveringer vet jeg...

Heller ikke tatoveringer i ansiktet! (Lurer på om han noen gang får seg dame?!)

Nei. Bare nei.

WTF?!
Hest? Eller Elvis?

Naaaw... sånn en søt baby...eehh..

Skal innrømme at det tok sin tid før jeg så at det var et hjerte i midten!




Tror faktisk jeg fortsatt venter litt med tatovering...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar