Translate

lørdag 11. august 2012

God lørdag

Da er helgen i gang og solen skinner. Ferien er over og da får helgene tilbake sjarmen sin. Så deilig! Nå skal jeg opp på treningssenteret om en halv time, for noe annet som skjer i ferien er at kroppen går inn i forfall!

Jeg trente slik jeg pleier på onsdag og da jeg våknet i dag - fortsatt problemer med å gå. Forsøkte å løpe det av meg på torsdag, men nei! Hadde fortsatt problemer med trapper på fredag. Så da er det bare å forsøke en ny styrkeøkt og en lang uttøying etterpå. Det er det vi kaller ferie-effekten.

Og når sant skal sies så forsøkte jeg å spise og drikke det av meg i går. Mannen og jeg hadde en liten feiring med sushi og øl. Og cider. Potetgull. Sjokolade. Whiskey. Jada... Flere grunner til at det er greit å gå og trene nå. Men heller det enn å stoppe med godsakene.

God lørdag folkens!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar