Translate

tirsdag 14. august 2012

Jobbe, jobbe, jobbe

Fem uker ferie. Skulle tro det var ganske mye. At det skulle føles som ganske mye. Men nei. Var ikke det vet du. Svosj! Der føyk det forbi. Og så; PANG! Rett inn i den mest hektiske tiden på jobb.

Da jeg var ute å reiste savnet jeg barn og mann noe infernalsk!! Og de savnet meg! Og det hadde vi godt av. Ved å være fra hverandre en tid, så lærer vi å sette pris på hverandre på en måte som hverdagen gjerne får oss til å glemme.

Og sånn var det med jobben også. Selv om jeg kom tilbake til kaosfabrikken.no, så elsker jeg jobben min. Og ettersom jeg har vært med på sommerjobbingen før så lar jeg meg ikke stresse for mye.

Men en ting har jeg lært. Til neste år skal jeg posjonere ut ferien litt mer. Sunt å savne jobben sin mer enn en gang i året vet jeg....

Bilde fra delhihelp.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar