Translate

tirsdag 9. oktober 2012

Snart jul.

Helt sant. Det er snart jul! Om under 2 måneder begynner julekalenderen! HURRA! Dette er den beste tida på året. Jeg er en utpreget julefantast. ELSKER JUL!!! Allerede i juli, pleier jeg å gjemme de første julegavene i skapet. Nå er jeg i gang med å lage julekort og i år skal jentene få ny julekalender. Det er så mye moro i disse månedene og det er med på å løfte sinnet i den mørkeste tida på året. 

En annen ting er alle tradisjonene. Noen av de blir nok litt vanskelige år, siden dette er det første året uten pappa og det er en del ting jeg gruer meg til. 
Men da må jeg jo fokusere dobbelt så mye på de tingene jeg gleder meg til. Som julebord-tur med jentene. Dette har blitt en fantastisk tradisjon. Danskebåt-tur! Maks harry, I know, men herregud så gøy. Vi drikker ikke så mye, men det tar vi igjen i galskap. Alltid støl i lattermusklene dagen derpå. Gleder meg! Håper dere er klare for årets tur jenter!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar