Translate

søndag 21. oktober 2012

Ditt livs nummer

Var ute på intenettet.com i dag og surfet litt. Link via link via link havnet jeg på dr.oz.com. 


Flere spennende artikler senere kom jeg inn på noe som het: "Healing by numbers". Via numerologi skal man da altså regne ut sitt livs nummer og så se hva som er din helseutfordring i følge dette nummeret. Dette var jo litt artig tenkte jeg og regnet ut mitt nummer, slik som dette: 

How to find your Life Path Number

Take your full date of birth and reduce it to one digit.



Example:
Let’s look at someone born on 4/27/1977:
  • 4+2+7+1+9+7+7=37                                                                                      
  • 3+7=10
  • 1+0=1
The person born on 3/27/1977 is a 1 Life Path.


Jeg ble nummer 6. Og da sto det dette på meg:

The 6 Life Path
The 6 Life Paths are nurturers, and also need to be in charge. I believe that the 6 Life Path is always trying to save the planet, and as a result, they have to be careful not to become the size of the planet. Their fear is that if they don’t do it, it won’t get done. It is important that a 6 find a nutritional balance in their life. They must do what they can to avoid mindless eating while they are taking care of everyone else in their life.

The 6 female has to be careful not to “over-mother” and “over-protect” her children. Otherwise, it is very common for the 6 female to have issues with her breasts, such as lumps, cysts etc. They must learn to release their children and trust they will be okay. The 6 Life Path is so used to damage control, they have a fear, that if it gets too quiet, it must be “ the calm before the storm.” When life is running smoothly, they need to say out loud, “It’s going good and I deserve it.” Making a habit of saying this will really make a difference!


 JADA! 
Kan ikke stemme bedre. Jeg er alltid redd for at folk ikke skal gjøre ting ordentlig og har et veldig behov for å "ta over", ender som oftest med at jeg gjør ting selv. Jeg er Verdens Største Hønemor. Og ikke bare for mine egne barn. Jeg bekymrer meg for alle andre også. Kjenner jeg deg så har jeg nok bekymra meg for deg en gang i blandt. Og  "Save The Planet" genet mitt er ganske dominant. Skal alltid redde alt og alle. Har blitt bedre med årene, men når jeg får et hypotetisk spørsmål om hvorfor ting er så ille eller hvordan vi skal klare å rette opp en urett i samfunnet setter fortsatt hjernen min i gang kverna som går i dagesvis for å finne en løsning.

Interessant det her... Noen andre som har lyst til å prøve så er linken til siden her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar