Translate

mandag 15. oktober 2012

Blåmandag - på ekte...

"På ekte" er trollprinsessene mine sitt favoritt uttrykk. "Er det på ekte mamma?" Eller "Jeg mener det. På ekte!". Og i dag er jeg syk. På ekte. 

Jeg var på fest på lørdag, men dro hjem lenge før festen var over for jeg ble brått så dårlig. Var urovekkende dårlig på søndag og var veldig bekymret over at hodepinen ikke ble borte og at jeg bare kastet opp mer og mer. Da jeg oppdaget feberen var jeg letta og takknemmelig. Er ingen amatør når det gjelder å feste allikevel :-)






Skal benytte anledingen til å øve meg på å legge av meg dårlig samvittighet og stress over alle tingene som nå må utsettes. Nå er det bare å holde sengen og bare håpe at oppkasten gir seg snart slik at jeg klarer å holde pillene nede. 




Og så er det bare å vente...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar