Translate

tirsdag 30. oktober 2012

Fant, jeg fant!

Jeg har vært så sliten i det siste. Virkelig sånn klarer-ikke-stå-opp-sovne-på-banen-drikke-10-kopper-kaffe-for-dag-trøtt. Energien er ikke eksisterende og jeg må mentalt motivere meg selv hele tiden, bare for å klare å komme igjennom dagen. Men nå fant jeg grunnen. Og så utrolig enkelt da!
Her er noen råd jeg fant på nettet som kanskje kan være like mye hjelp for deg som for meg:

Noen enkle feng shui råd for å bedre energien i ditt liv:
  • Plasser et bilde av vann eller gullfisker i inngangspartiet
  • Plasser gjerne en pengeplante i velstandsområdet
  • I området for menneskelige forhold er det gunstig å henge en krystall i vinduet
  • Hold alltid toalettsetet lukket, så ikke energien renner ned
  • Ha aldri speil rett fram når du kommer inn. Har du det, vil du “møte deg selv i døra”
  • Unngå å sitte eller ligge under bjelker

Jeg har jo latt toalettsetet stående oppe!! All energien min har rent ned i dass "so to say".... Deilig å finne løsningen. Nå må jeg gå, må en tur på do og sørge for at toalettsettet er nede.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar