Translate

lørdag 6. oktober 2012



Ti hemmeligheter til heidundrende suksess

Disse har jeg skrevet ned fra en bok for lenge siden. Husker ikke en gang hvilken bok. Men jeg synes de er fine. Jeg elsker sånne lister! De gir meg lyst til å bli dritflink i alt og å gi 100% hele tiden. Funker for meg! Kanskje funker det for deg også?

1. Hvert øyeblikk er flunkende nytt. Det du velger NÅ blir din fremtid.

2.  Begynn før du er klar.

3. Du kan lage hjernestier selv.

4. Hjernen skiller ikke mellom fantasi og virkelighet. Skap det du selv vil ha.

5. Oppbevarer du andres søppel blir det indre miljøet temmelig råttent.

6. Vær ærlig mot deg selv. Bare du er ansvarlig for dine resultater.

7. Glem det du ikke vil ha.

8. Sikt så høyt at stjernene sier wow!

9. Vit nøyaktig hvor du vil og begynn å bevege deg dit nå.

10. Gjør hvert fremskritt til et glødende fyrverkeri. Suksessen er din! 



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar