Translate

onsdag 3. oktober 2012

Even bears do it

Kroppen min og jeg vi krangler. Den har vært vrang og uvillig i flere år nå. Greit nok, så var jeg ikke særlig snill med den i flere år, men nå synes jeg den tar igjen litt for mye. "Vondter" har alle og kan alle lære seg å leve med. Som min far sa: "Hvis du står opp om morgenen og virkelig kjenner etter så kan man alltids finne ut at man har vondt et sted."Hans løsning var å ikke kjenne etter. Funker det. Tidevis i hvert fall.
Men når kroppens "vondter" lager begrensninger i hverdagen min, nei da må noe gjøres!
Har funnet en magisk skattekiste full av mirakler som fjerner "vondtene". Det virker ikke permanent, så jeg må opprettholde vanen. Men selvom det ikke virker permanent, så virker det 100% her og nå!

Og den magiske skattekisten er: Yoga! Yes Yes Yes! Og jeg kan ikke få anbefalt det nok. Jeg har en hektisk hverdag, fyll til randen av alt som gjøres, så tiden strekker ikke til slik at jeg kan legge inn en times yogaøkt hver ettermiddag. Småbarnsmor med 100% jobb så er man nødt til å prioritere. Men hvis man står opp 20 min tidligere om morgenen er det utrolig hva man kan få til!

Even bears do it


Er du sliten? Kjenner høstdeppen kommer snikende? Har vondt i nakken? Ryggen? Spenningshodepine? Forsøk yoga.

Just sayin'....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar