Translate

fredag 31. mai 2013

Sulten

Var utrolig sulten da jeg planla ukens middager, så denne ukens middagsplaner ble litt for ambisiøse. Dette har vært en utrolig stressende og vanskelig uke, med noe som skjer 24/7, samtidig som jeg langt i fra har vært i min beste form og jeg stort sett har endt opp med å måttet ta middagene litt på sparket. Når da nærbutikken i tillegg er stengt i fjorten dager for oppussing, ja da blir det en del kjipe middager. Men sånn får det bare bli. Blir i hvert fall ikke like kjipt som det her:



Kan det se stort jævligere ut?


Når du har lyst på kjeks med det lille ekstra ved siden av...

Majestetisk rompe kjeks? 

Mmmmm... pizza med et hint av pepperoni

Og etter at man har spist seg god og mett så passer det godt med en liten dessert. Bare et lite stykke...




 Bare noe jeg kastet sammen i siste liten....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar