Translate

onsdag 29. mai 2013

Ikke helt på

Har vært på kurs i dag. Veldig spennende! Kanskje ikke for en utenforstående, men for meg var det spennende. Regler og systemer. Kult ass. :-)

Hadde vært enda kulere om jeg ikke var i så dårlig form. Vet ikke helt hva det er. Allergi kanskje. Ser ut til at det er flere enn meg som sliter med det om dagen. Har magevondt som ikke vil gi seg og har fått et mystisk utslett som startet på brystet og nå har bredt seg rundt til hele kroppen. Mystisk nok er det bare lårene mine som ikke har utslett. Krysser fingrene for at dette ikke er noe permanent. 

Jeg blir også fort sliten. Ikke bare sånn "klarer-ikke-gå-opp-trappa-på-jobb-uten-å-brenne-i-lårene-astmaanfall-grineanfall-kollaps" men det påvirker hodet. På slutten av kurset i dag så kursmatrialet slik ut:



Krysser  fingrene for at dette gir seg rett rundt neste sving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar