Translate

tirsdag 7. mai 2013

Dag 13 - 5 ting du ønsker deg

For en vanskelig bloggcallenge. Jeg ble sittende å tenke lenge over hvilke fem ting jeg ønsker meg ("nye sko kanskje...hm...vet ikke helt...") Og da slo det meg hvor sinnsykt heldig jeg er! Jeg har en mann jeg elsker, to nydelige jenter som får hjertet mitt til å sveve hver dag, en fantastisk familie, en jobb jeg ser frem til å gå til hver mandag og et liv som aldri blir kjedelig.

Så dette ønsker jeg meg:

*At jeg får lov til å være mamma for trollprinsessene mine til jeg runder 100.
*At mannen min er med meg hele veien.
*At jeg kan ha familien min så nær meg i hjertet som nå. 
*At jeg så lenge jeg er yrkesaktiv kan få lov til å glede meg til mandager.
*Og at livet mitt aldri blir kjedelig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar