Translate

lørdag 25. mai 2013

Og da var Bloggchallenge dagene over

Og Gud så deilig! Jeg tenkte som så at det ville bli deilig med 30 dager hvor alt var bestemt. Bare å skrive det. Og på en måte så var det det. 
Men på en annen måte veldig slitsomt. Mest fordi det var ting jeg ikke interesserer meg for. Som f.eks favoritt vesker, favorittprodukter og så videre. Og ting jeg synes er totalt uinteressant som f.eks nattbordet mitt eller mobilen min. Dette er ikke den type blogg enkelt og greit. Og det var jo ganske greit å kjenne på det også. Hva jeg liker å skrive om. 

Jeg er litt mer inn i selvutvikling. Mer presist min uvikling av meg personlig. Men forhåpentligvis drar jeg flere med meg i mine aha-opplevelser.  Og når jeg ikke skriver om selvutvikling, så deler jeg av min hverdag. Eller av ting som gjør meg glad eller får meg til å le. 

Bloggen er på en måte essensen av livet mitt. Så da går jeg tilbake til det. Vil du være med så heng på!

Let's get things back to normal...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar