Translate

onsdag 1. mai 2013

Dag 7 - Favorittmaten din

Dagens bloggchallenge. Favorittmaten min.
Har lyst til å svare litt sånn generelt. At favoritten min er mat. Men det er vel ikke lov. Men synes det er litt vanskelig. Hver mat til sitt bruk på en måte. Men hvis jeg skulle velge noe jeg måtte leve med resten av livet hver dag og aldri noe annet ville jeg si ferske grønnsaker. Nest etter det, lapskaus!!

En gang mannen min (min daværende kjæreste) og jeg kastet oss i bilen for en spontantur til vestlandet ringte jeg til mamma og pappa for å fortelle at vi ikke var hjemme i helgen. Mamma fortalte at pappa lagde lapskaus. Jeg forsøkte intenst og iherdig i de neste 5 milene å overtale min kjære til å snu. Da vi var kommet til Otta ga jeg opp. Men det sier noe om mitt kjærlighetsforhold til lapskaus.



Bilde fra
Knallgodt.no - matblogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar