Translate

onsdag 16. januar 2013

Munnvondt

I dag har jeg vært hos tannlegen. Hurr... 

Knakk en tann i jula og det var ikke mulig for meg å ta de første timene de hadde ledig da de åpnet etter jula, så da ble det først nå. Tre uker etter at den knakk. Det vil altså si at jeg har vært nervøs i tre uker. Dobbelthurr... 

Jeg var så redd for at jeg skulle bli nødt til å sette på krone. Trengte heldigvis ikke det. Ikke enda, som tannlegen sa. 

Her etter blir det bare havregrøt! Ingen ting hardt som tennene kan knekke på! Denne tanna må vare i ti år til. I hvert fall. Vil ikke ha krone! Og det vil ikke lommeboka mi heller. Fytti! 

Har ny time i midten av februar, da hun tror hun så et hull. Skal jeg gråte nå? Neida. Jeg er så teflonhue om dagen at så fort bedøvelsen har gått ut har jeg glemt hele greia.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar