Translate

onsdag 2. januar 2013

Fat Attack 2013

En av mine første og største nyttårsforsetter er at 2013 skal være året jeg får sixpack! Jeg har meldt meg på opplegget til fantastiske Silje Mariela (se mer om henne her: http://siljemariela.com ) som heter Fat Attack 2013. Det er et 12 ukers opplegg med trening og mat. Dette kommer til å koste blod, slit og tårer, men jeg gleder meg! Den vanskeligste jobben er egentlig å få planlagt/få tid til alt ettersom jeg har to små og en mann som jobber skift. Men nå har jeg brukt litt over en uke på å sette meg inn i opplegget og jeg er heltent. 

Jeg kjenner meg selv ganske godt og vet at det kommer øyeblikk da jeg har lyst til å gi opp hele greia og jeg har derfor bestemt meg for å være tøff og "gå offentlig". Jeg vet at når jeg forteller hva jeg holder på med til "Gud og hvermann" så er det større sjans for at jeg fullfører.

Kommer til å blogge litt underveis, men tror ikke det blir en daglig oppfølging ettersom jeg kommer til å holde på med dette ut mars... Shit! Det er lenge! 

Wish me luck....

This is where I'm goin' :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar