Translate

søndag 27. januar 2013

Å følge sin pasjon

Dette har vært litt av en helg! Tettpakket fra jeg sto opp på lørdag til nå. Det føles egentlig som det er tre dager siden fredag siden det har skjedd så mye.

Noe av det mest spennede som har skjedd denne helgen er at jeg har fått brukt julegaven jeg fikk av mannen min. Jeg har vært på skrivekurs. Faaaantastisk! Med den rådyktige Henrik Langeland, whom I now adore! (Anbefaler dette kurset til alle som vil lære mer om det å skrive!) Når jeg nå har sagt at jeg har vært på skrivekurs, så må dere ikke dømme det jeg skriver her nord og ned for denne bloggen er full av sensurløs drodling. Men jeg innrømmer av hele mitt hjerte at det å skrive - det er min pasjon. 


Det å finne sin pasjon, den tingen man bare må gjøre, som øker energinivået ditt og gir deg glede, se det er meningen med livet det! Det betyr ikke at det alltid er lett å gjøre det du brenner for. Noen ganger er det ganske så slitsomt og det kan føles som tungt arbeid. Allikevel klarer man ikke la være. For det bringer ild inn i sjelen.

Og jeg er så takknemlig for denne helgen. For nå brenner jeg.

1 kommentar: