Translate

lørdag 19. januar 2013

Full fres hele dagen

Her har vi vært på tur fra "tidlig morgen". Vi var ute av døra kvart over ni da lille M hadde en stor dag i dag. Første dag på klassisk ballett. Hun fikk rosa treningsbag, ballettsko og treningstøy av momo til jul og jeg har ikke lenger tall på hvor mange ganger hun har prøvd ballettutstyret sitt. 

Ettersom mannen jobbet i dag var også store M med. Ballettinstituttet ligger på Majorstuen så det ble litt reisevei på oss tre, men det var det verdt!! Barn i den alderen i strutteskjørt og fine ballettsko gjør at man ikke klarer å gjøre noe annet enn å smile. 

 

Etter timen overrasket jeg jentene med å ta de med på banen opp til Lambertseter for å gå på Symra kino og se den siste Tingeling filmen. Ikke verdens mest spennende film for voksne, men greit nok. Disney blir jo aldri direkte dårlig heller. Og ungene elsket den.



Så bar det hjem igjen. Vi fikk oss virkelig en tur rundt hele byen i dag. Og etter å ha handlet mat ("Og mammaaaa! Vi må ha lørdagsgoooodt!!"), laget middag, spist og funnet frem togbane tingene til jentene slik at de kan legge togskinner gjennom hele stua ligger jeg som slakt på sofaen.

Nå er det da jeg liksom skal ta på meg treningstøy og ta en skikkelig treningsøkt. Jada... Akkurat det jeg har lyst til nå...? Nei. Fresen har egentlig gått ut av meg. Men jeg har tenkt til å gjøre det allikevel. Skal ha fire økter i løpet av en uke og jeg har bare hatt to. Altså må jeg. Både i dag og i morgen. Og hva gjør man da når man ikke vil, men vet man bør? Man skrur av hodet og bare gjør det. So here goes. 


Og etterpå blir alt mye bedre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar