Translate

onsdag 26. september 2012

Treningsinspo


Jeg har ikke trent på leeeenge... Og nå er det på tide å komme i gang igjen. Og jeg tenker det hver helg at denne uken som kommer nå, ja da skal jeg jaggu være flink! Ha ha ha! Skikkelig flink vet jeg. Jeg momser potetgull, marshmellows, kokosboller, sjokolade og har enda ikke sett snurten av noen treningsøkt. Kommer til å bli en bolle snart. Nå er det på tide å snu! 

Men jeg må passe meg for å starte for hardt også. Jeg tenkte kanskje noen intervall økter i løpet av denne uken. To kanskje? Og så legge inn en lengre løpetur i tillegg neste uke. Og så kanskje droppe godisen. Eller trappe ned ihvertfall (angst!). Bare litt sjokolade. Eller kake.

Vet at hvis jeg bare starter skal det bare to-tre uker til og så kan jeg ikke leve uten treningen. Da er jeg i gang igjen. Men det er bare det å komme i gang. Må bare ha litt treningsinspo. Når jeg sliter med motivasjonen er det noen ting som funker. F.eks lese noen fantastiske blogger, som f.eks. Bodywork bloggen til sinnsykt flotte Silje Mariella: http://bodywork.blogg.no/
Eller den fine bloggen til Kristine Weber: http://www.kriweb.no/

Begge disse gir meg nesten automatisk treningslyst. Er det noen som har noen flere forslag på gode treningsblogger, så tas tips i mot med takk!!

Hvis ikke så er det jo bare å sette på noe som svinger. Men det rare er at selvom det svinger så er det ikke alltid at det gir treningslyst. Men den her, den funker som juling:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar