Translate

torsdag 27. september 2012

Nytelse

Jeg vant en konkurranse forrige uke. Var helt tilfeldig innom www.osloby.no og de hadde en konkurranse hvor du kunne vinne billetter til Wallmans sitt show Reflection. Og tror du ikke jeg vant du da!? Og moren min, den nydelige, snille moren min, sa at hun kunne sitte barnevakt for jentene mine!

Derfor fikk min mann og jeg en tur på Wallmans , fire retters gallamiddag og show. 
Nå skal det sant sies at jeg er blodfan av konseptet til Wallmans og at jeg er over gjennomsnittet interessert i dans. Og i tillegg er det første gang på ett og et halvt år at mannen og jeg er på skikkelig date. Men Jeeezes! Går det ann da?
Føltes på slutten der som jeg ble sugd inn i et parallelt univers...


Nå er det langt i fra den beste forestillingen de har hatt. Denne gangen manglet det en rød tråd og det hele var... vet ikke om overflatisk er ordet... Og de hadde valgt dansere med veldig forskjellig "uttrykk", noe som bidro til følelsen av mangel på helhetlig inntrykk. Kan være at noe av grunnen er at vi også hadde de desidert dårligste plassene på huset. Skal ikke klage over det ettersom vi fikk alt gratis, men noe manglet i allefall. Den siste Umpfh'en. 

Men Wallmanns er og blir Wallmans! Sinnsyke sangstemmer, flotte kostymer, rivende sceneshow, eksepsjonell service og maten - FANTASTISK! Som alltid!
Og det siste Michal Jackson nummeret var råbra!!!

Til alle som ikke har prøvd det - Wallmans anbefales på det sterkeste. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar