Translate

onsdag 25. juli 2012

Tilbake

Og da var jeg tilbake.
Ferien er snart over, kun en helg igjen. Underlig hvor fort fem uker kan gå... Tiden har rast avgårde og vips - så var det over. Nesten i hvert fall. Jeg skal bruke de siste dagene på å omstille meg. Stå opp til normaltid og legge meg til normal tid (nesten). Og så skal jeg trene. Få kropp og hodet på plass igjen. Ellers er planen å bare stå opp og kjenne etter hva vi har lyst til den dagen. Som f.eks på mandag var jeg i museumshumør. Det var også resten av folket. Så da ble det tur på Teknisk Museum. I går hadde jeg lyst til å få fikset håret, så da ble det en tur til frisøren. I dag har vi vært i skogen. I morgen? Vel, vi får se når vi står opp.

Og i morgen skal jeg kanskje fortelle litt om eventyret jeg har vært på.

Mye moro på Teknisk Museum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar