Translate

torsdag 25. april 2013

I 30 dager

Nå er det en liten challenge ute i bloggverdenen startet av godeste Ida.
Den er slik at man i 30 dager skal blogge bestemte tema, som her:

♥  day 1:  Ditt siste innkjøp
♥  day 2: 10 fakta ingen vet om deg
♥  day 3: Noe eller noen du savner
♥  day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
♥  day 5: En sang som får deg til å gråte
♥  day 6: En ting du aldri kommer til å gjøre
♥  day 7: Favorittmaten din
♥  day 8: Et 3 år gammelt bilde av deg
♥  day 9: Smykkene dine
♥  day 10: Et bilde av deg selv tatt i dag
♥  day 11: Et bilde av håndskriften din
♥  day 12: Mobilen din
♥  day 13: 5 ting du ønsker deg
♥  day 14: Noe du er redd for
♥  day 15: Rommet ditt
♥  day 16: En sang du er skikkelig lei av
♥  day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy
♥  day 18: Et bilde av deg selv som barn
♥  day 19: Innholdet i vesken din
♥  day 20: Parfymen du bruker
♥  day 21: Din verste uvane
♥  day 22: Dine 5 yndlingsvesker
♥  day 23: Nattbordet ditt
♥  day 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet
♥  day 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå
♥  day 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag
♥  day 28: En vits/sketsj du syns er morsom
♥  day 29: En kjendis du ligner på
♥  day 30: Den rareste tingen du har

Nå er ikke dette slike ting jeg vanligvis blogger om. Og da tenker jeg selvfølgelig - hvorfor ikke prøve?

Så her er altså Dag 1 - Mitt siste innkjøp:

Nå er det slik at jeg bruker stort sett alle pengene mine på tannlege om dagen så noen "her er mitt siste antrekk" type innlegg blir det ikke. Ikke den type blogg heller. 
Her er mitt siste innkjøp:





Wow, tenker du nå! Den dama der er en dreven shopper, altså! Både kesam OG melk. Crazy ass!

30 dager... Vi får se...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar