Translate

søndag 28. april 2013

Dag 4 - Dine tre yndlingssanger akkurat nå

Ny dag og ny bloggchallenge. I dag er det mine tre yndlingssanger akkurat nå, som står for tur.
Dette er overraskende vanskelig... Jeg hører på så mye musikk og er avhengig av min daglige dose, men når sant skal sies så endrer smaken og behovet mitt seg fra dag til dag. Jeg hører på alt fra Mozart til Johnny Cash til Pink til Deep Purple. Tok en liten titt gjennom Ipoden min og dette er de tre sangene jeg har spilt mest den siste tiden:

Ke$ha - Blow

Liker ikke videoen så godt, men denne sangen gir veldig trøkk på trening. Og energi når jeg mangler det.

Aha - Riding the Crest


Elsker denne. Fantastisk tekst. Og blir aldri lei denne melodien.

Limp Bizkit - Counterfeit


Rå som fy. Synd det ikke er bass på data'n....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar