Translate

fredag 26. april 2013

Dag 2 - Ti fakta ingen vet om meg

Denne her synes jeg er vanskelig. Jeg plaprer jo til gud og hvermann om alt. Ti fakta. Som ingen vet. Det går ikke vet du. Men kanskje ti fakta ikke alle vet:
  • Jeg forsøkte en gang i tiden å lære meg å spille fiolin. Til min fars store fortvilelse. Ble aldri pent. Og jeg holdt det gående litt for lenge også, med begrunnelsen "Jeg kan ikke slutte for læreren er så snill."
  • Jeg gjorde mitt første forsøk på å skrive bok da jeg var 11.
  • Jeg har et "falskt"smilehull. Rev opp kinnet da jeg kræsja kjelken min inn i et stålgjerde. Og ops - der sto det ut en vaier gitt. Fant den med ansiktet.
  • Har opplevd steinras "up close and personal".
  • Var i Tyskland da Berlinmuren falt.
  • Har vannskrekk. Men later som jeg ikke har det. Og jeg elsker vann. Så lenge det er inne på et baderom.
  • Hater intenst og lidenskaplig å kjøre bil, faktisk så ille at jeg skriker når jeg kjører Sinsenkrysset. Men kjører allikevel. Om sommeren. Hvis jeg må.
  • Har blitt bitt i ansiktet av en hund.
  • En sommer brukte jeg alle sparepengene mine på å spille flipperspill. Heldigvis hadde jeg allerede kjøpt meg rulleskøyter. Så da hadde jeg noe drive med da alle pengene var borte.
  • Jeg kan nesten spå i tarot. 
Det var det. Spennende, ikke sant? Nå føler du at du kjenner meg på et nivå du aldri trodde var mulig, ikke sant? Fantastisk....


Skrekk og gru...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar