Translate

søndag 21. april 2013

For en helg!

Startet helgen med seminar med jobben. Jeg avsluttet jobben litt tidlig slik at jeg rakk å trene før vi dro opp på hotellet. Det jeg ikke rakk derimot var å spise. Var nødt til å raide minibaren i det øyeblikket jeg kom på rommet.  Nøtter og potetgull og så rett i dusjen. Da jeg sto med varmt vann rennende ned i nakken og smaken av fett og salt i munnen, tenkte jeg at dette tegnet til å bli en bra helg. Og jeg fikk rett.

Seminar helgen var veldig bra både fredag og lørdag. Fine foredragsholdere og god mat (den lunsjen! - Oh My God), men det aller beste var de fine kollegaene mine. Jeg blir ganske stolt av å være del av en så flott og oppegående gjeng. De har så mye å bidra med og er så fine mennesker. Det er en gjennomgående god stemning når vi er sammen og latteren sitter løst. Elsker!

Ble litt lite søvn (ikke på grunn av festing, men fordi jeg frøys sånn) så jeg var ganske trøtt og sliten da jeg kom hjem på lørdags kvelden. Men det hjelper når man blir møtt av hurrarop, varme barnekinn og en mann som holder rundt deg og lar deg vite at du har vært savnet.

Søndagen har også vært strålende da beste gjengen, familien min, har vært på bursdagsmiddagsbesøk. Så deilig å være sammen med alle igjen! De nydelige nevøene mine som alltid gjør meg så glad. Og jeg fikk gaver til og med. Etter en hvis alder så forventer man på en måte ingen ting.
Nå er det på tide å ta horisontalen på sofaen og bare nyte de siste restene av helgen.

Kaka jeg lagde var kanskje ikke like fin som denne, men den var veldig god. Det vet jeg fordi det er nesten ingenting igjen....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar