Translate

mandag 8. april 2013

All hell broke loose


Nå har det sanne helvete brutt løs. I munnen min! Jeg begynte å merke litt ubehag på fredag som ble til vondt på lørdag som ble til smertehelvete på søndag. 

Fikk en akuttime hos tannlegen i dag, men hun fikk ikke gjort så mye egentlig. Har betennelse i hele kjeven, så hun aner ikke hvilken tann det er som lager problemer. Det betyr hestekur med antibiotika og sterke smertestillende inntil antibiotikaen virker. 

Dro tilbake på jobb etter å ha vært hos tannlegen. Godt å ha noe vettugt å drive med tenkte jeg. Ikke NATOs lureste avgjørelse det der... Nå er jeg helt slått ut. Kan ha noe å gjøre med at jeg bare har spist en salat med skinke til frokost og en boks cottage cheese med syltetøy til lunsj. Fikk en velsignet sjokoladebit av sjefen, men that's it. Klarte ikke middag og ligger nå på sofaen og synes synd på meg selv. 

Hva i alle dager gjør man for å få betennelse til å gå ned? Bortsett fra å kutte ut hvete og sukker?
For the love of all things chocolate - fix me please!!!

Dette er et bilde av hva som skjer i munnen min akkurat nå.... (someone say firestorm?)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar