Translate

lørdag 9. mars 2013

Men vinteren var ikke over...



1 kommentar:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Heisan! Jeg så ikke at du hadde svart meg, jeg ventet på kommentar hos meg skjønner du!
    Jeg måtte avlyse denne uken, for det kom litt mye oppå hverandre... Jeg har mistet jobben bl.a... etter 19 år.....SAS flytter alt til Sverige...
    Derfor følte jeg et veldig behov for å bruke litt tid for meg selv osv....
    Godt å høre at du skriver! Det gjør jeg også, men jeg merker at mange scener og kommentarer fyker forbi fordi jeg tror jeg skal huske alt, og derfor ikke skriver ned med en gang!
    Jeg tenker på historien min hver dag, og det har jeg gjort i flere år, så det er på tide å få gjort ferdig. Det hadde vært fantastisk hvis forfatterdrømmen gikk i oppfyllelse!!!
    Jeg håper at jeg får treffe dere igjen en annen gang. Vi to kan jo ha litt kontakt via blogg?
    Har du sett min andre blogg Bloggedamer40+? Du er sikkert mye yngre enn meg, men jeg har en kategori som heter "venner av" , hvis du vil at jeg skal legge deg til. Hvis du vil synliggjøre deg for besøk, vel og bemerke. Det øker trafikk, vet du..
    Ha en god søndag!

    SvarSlett