Translate

mandag 11. mars 2013

Fat Attack

Jeg er ferdig med uke 8. Elsket uke 8! Jeg har kjørt makstest i markløft, benkpress og beinpress og haka falt ned på tredje knappehull da jeg forsto hvor mye jeg har økt i styrke. Det er så moro!

I tillegg har uke 8 en litt annerledes måte å trene på. Jeg er blitt vant til å trene sirkeltrening. Nå fikk jeg forsøkt meg på dropset. Herre min så effektivt!! Når dette opplegget er over er det dette jeg vil gå tilbake til.

Nå er jeg over i Fase 3. Det er den siste fasen. Fire uker igjen. Crunchtime! Denne uken som kommer er det knapt med tid og vanskelig å få presset inn 4 treningsøkter, så jeg bytter ut alle de planlagte øktene i uke 9 med Silje Marielas Fat Attack express program. Spent på hvordan det virker.

Noe ved dette programmet funker, det er i hvertfall sikkert. Jeg brukte 6 kilos manualer i flatbenk da jeg startet. Nå bruker jeg 15 kgs. DET ER SÅ HIMLA GØY!!!


And now - my inspiration:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar