Translate

lørdag 16. juni 2012

Verdens beste!

Endelig lørdag. Så deilig! Det har vært så mye i det siste, eksamen for mannen, avslutninger, bursdagsfeiringer. Synes jeg har bakt to kaker for dag... Da var det så usannsynlig deilig å gå på kino i går kveld med verdens beste venninne. 
Hun letter alltid humøret mitt og jeg har det så bra når vi har vært sammen. Sånn er det med de beste folka. At du blir den beste versjonen av deg selv når du er sammen med de. Og at man har det godt inne i seg når man har vært sammen. Jeg er en veldig heldig person som har noen sånne i livet mitt. Men den jenta her, hun er spesiell. For hver gang det har brent på dass i livet mitt, hver gang det virkelig har raknet er det hun som har vært der. Som den eneste. Hun har alltid stilt opp av egen maskin og jeg har aldri vært nødt til å be om det. Hun har bare vært der.
Denne sommeren er det 20 år siden vi traff hverandre. Den gangen opplevde vi "instant friendship". Og det er det vi feirer om en uke. Vennskap over 20 år feires med en eventyr rundreise i USA.

Jeg er så glad i deg vennen. Takk for ditt fantastiske vennskap gjennom disse 20 årene! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar