Translate

lørdag 9. juni 2012

Dagen derpå

Jeg var ute med jobben i går.Sommerfest.En veldig bra sommerfest.Jeg har så fine kollegaer og det ble en kveld full med latter. Og alkohol.... Synes selv jeg var nesten litt sånn supermenneske flink som dro hjem med siste banen. Hadde veldig lyst til (og behov for ) å ta den helt ut. 

Var så glad for det i morges da jeg var i ganske grei form når jeg våknet, for dagen i dag er brukt på den årlige sommerfesten med familie. Men dessverre så begynte fyllesjuka å krype sakte innover meg her. Det har vært en sakte nedadgående spiral i noen timer, men jeg må bake muffins og kake til eldste jentas 7 års bursdag i morgen. Baking og fyllesyke er ingen god kombo... Just so you know... Men alt i alt vil jeg si det var verdt det. Og fortsatt masse helg igjen.

Og jeg ble i hvertfall ikke like ille som vedkommende under, i går.


 Keep drinking, s/he'll look better!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar