Translate

onsdag 6. juni 2012

Sliten.com

Nå har jeg litt for mye på tapetet. Slik er det alltid på denne tiden av året. Fra 17. mai og til skolen slutter er det sånn. Hvert år! Allikevel lar jeg meg alltid overraske. Hvert år! Nå er det avslutninger og sommerfester i fleng. Og faktisk skal jeg være med å arrangere noen av de... Neimen så moro, tenker du da. Det er ikke det vet du. Ikke når du så vidt holder hodet over vannet fra før av, bare med å bake kake og å møte opp. Men da går det som det går, når man har for mye å gjøre, så må noe skvises ut av kalenderen. 

Det første som går er venner. At folk gidder å fortsette å være venner med meg er et under. De er alltid de første til å bli nedprioritert. Så går gubben. Stakkars mann, klarer seg mye alene om dagen. Men han gråter ikke han har jo Playstation må vite. Og neste på lista er trening. Men der ser du, har jeg oppdaget at jeg gjør et elendig valg! 

Nå vet jeg at du kanskje reagerer på at jeg setter trening før mannen min og vennene mine, men det er det som er poenget mitt. Når jeg ikke trener synker energien og lykkehormonene og overskuddet. Og dermed synker mitt ork til mannen min og vennene mine. Når jeg trener - mer til gubben og kompisene. Null trening - ingen moro på noen. Så imorgen den dag -tilbake på gymmen!



2 kommentarer:

  1. Takk for det. Ser av den fine bloggen din at du er som meg. Man blir lykketroll av trening! Og personlig blir jeg surpomp-masekjerring-grinebiter uten :-)

    Og forresten - digger headingen din. Balanser kostholdet - en kake i hver hånd.

    SvarSlett