Translate

fredag 22. juni 2012

Siste kvelden

I dag tok jeg farvel med det fine kontoret mitt som jeg er så glad i. Men det kan jo tenkes at jeg blir like glad i det nye kontoret til høsten. Hektisk siste dag på jobb, men deilig også. Alltid en lystig stemning når det er siste skoledag.

Og så var det rett hjem til en hektisk ettermiddag med pakking, pakking,pakking.

Og nå er jeg endelig ferdig pakket. Har tenkt som så at 23 kg, det er jo mye. Men nei. Det er det virkelig ikke. Ikke når du skal være borte i to og en halv uke. Vet ikke lenger om jeg har med meg det jeg trenger, men tenker som så at så lenge jeg har pass, bankkort, fotoapparat og jeg har papirene i orden, så er det greit.

Da blir jeg mest sannsynlig borte fra bloggen noen uker.
Men lover å dele eventyret når jeg kommer hjem.

Ønsker dere alle noen fine sommeruker.

Well. Here we go. Let the adventure begin. :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar