Translate

torsdag 14. juni 2012

Semifornøyd

I dag har vært en laaang dag. Hadde senvakt i dag og disse dagene benytter jeg alltid til å ta en treningsøkt før jobben. Deilig å være på gymmen når det er så godt som tomt. Kjørte en helkropps økt idag. Den var som følger:

Knebøy
Markløft
Utfall
Glutebridge
Chins
Dips
Benkpress
Nedtrekk
Skulderpress
Biceps
Rygghev
Planke

Tok meg en liten pause og avsluttet med 20 min rolig cardio.



Var helt død i kroppen etterpå og hadde problemer med å få vasket håret. Men jeg blir jo veldig motivert til å spise sunt når jeg trener skikkelig.....i ca 5 minutter. Spiste sunt helt til jeg hadde vært på jobb noen timer. Da klarte jeg å knekke en hel pose med micropopcorn. Fikk heldigvis litt hjelp fra en god kollega, men allikevel. Forsøkte å reparere skaden med fisk og grønnsaker til middag, men selvsabotering er så irriterende.



Ny dag og nye muligheter i morgen. Skulle gjerne ha gå ned et par kilo før jeg drar på ferie til Uniten ettersom jeg har på følelsen av at det blir litt junk food.... Men men, skulle jeg ikke klare det så er det er vel nok av strechy pants å få kjøpt "Over There".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar