Translate

tirsdag 4. juni 2013

Sunn bursdag

Den siste tiden har jentene mine hvert på usannsynlig mange bursdagslag. Leos lekeland og sukkerkick på repeat! Nå er det snart mine jenters tur til å feire sine respektive dager og jeg har tenkt på hvordan jeg kan gjøre det litt mindre søtt uten at det blir kjipt.

Vel, for det første så slår vi sammen bursdagen til minstejenta og bestekameraten hennes. Det blir en tur mindre på Leos lekeland. Også blir det jo litt mer koselig for meg også ettersom mamman hans er en knall dame.

Eldstejenta får bowling bursdag. Noe litt annerledes. Men jeg har litt lyst til å gjøre kakestyret litt bedre også. 

Til å ha med på skolen skal hun få en versjon av disse:





Og hvis jeg rekker det skal hun også få med noen slike:




Hun har bestilt marspian kake og sjokolade kake til familieselskapet, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med barneselskapet enda. Det må jo være mulig å frakte det også. 

Tenkte kanskje muffins (har en oppskrift på noen ut-av-denne-verden-gode glutenfire sjokolade muffins) i tillegg til et fat med disse:




Nå blir jeg sulten!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar