Translate

torsdag 6. juni 2013

Min siste ønskeliste

Egentlig var jeg på nett for å finne meg en kopp jeg kan ha i skrivestua/hobbyrommet mitt i det nye huset. Og jeg fant flere. Også fant jeg en del andre ting jeg har lyst på. Veldig!

I luuuv this!


En evig sannhet
  




Gaffateip-krus. Alt i verden kan fikses med gaffateip. Også kaffetørsten. Hadde følt meg som MacGyver med denne!






Kjøkkenhåndkle med visdomsord.


Hadde tilbudt folk pennen med et smil om munnen....



Krukke med "jukse-ildfluer". Og den er solardrevet. Fantastisk å ha hengende i treet.




Bobleplast ovnsvott! Need I say more?


Tryllestav salt og pepperbøsser. "Lite smak på maten sier du? Et lite øyeblikk bare. SIMSALABIM!"


  
Nøkkelholder med StarWars Soundeffects. For en drøm! Tror jeg hadde kjørt Chewbacca på repeat hele dagen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar