Translate

mandag 31. desember 2012

Takknemlig

I dag er årets siste dag. Den siste dagen i 2012. Følelsen av å avslutte noe for å starte på noe nytt gir meg alltid voldsomt mye energi. Nyttårsaften er en deilig dag! 



Vi har brukt litt tid på å tenke gjennom året som har vært. Dette har vært et tøft år for oss alle sammen, men da er det desto viktigere å tenke gjennom hva vi er takknemmelig for.

Vi har satt oss ned og skrevet lister over hva vi er takknemlige for å ha opplevd, å ha fullført, mennesker som har betydd noe for oss i året som har vært, og listen over hva vi er takknemlige for er ganske lang.

Noe av det som står på min liste er:

Jeg er takknemlig for:
  •  mannen min
  • de fantastiske jentene mine
  • den nydelige, sterke mammaen min
  • broren min og hans herlige familie
  • de fine vennene mine
  • den flotte jobben min
  • at jeg fullførte et veldig stort mål i 2012
  • at jeg har så fin utsikt fra verandaen min
  • at jeg har fått ryddet opp i helsen min
 Dette er bare litt av det som står der. Den er laaaang. Det betyr nok at jeg har en fint liv. Et liv jeg er glad for. Og det er vel meningen med det hele, er det ikke? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar