Translate

torsdag 13. desember 2012

Syk igjen

Jeg har absolutt ikke tid til å være syk akkurat nå. Faktisk så kunne det ikke passet dårligere. Jeg har forespurt litt, men ingen hadde noen gode ideer til hvordan jeg skulle får sparket denne "bug'en" langt pokker i vold! Eller- det manglet ikke på ideer, jeg bare tror ikke de ideene vil være til hjelp. Så jeg surfet det O Store Internettet.com og fant noen tips og råd. Jeg er ikke alene om å være smittsom om dagen, så jeg deler gladlig på visdommen:

8 råd for å "Supercharge" ditt imunsystem:

1. Hvile. Den aller beste (og letteste?) måten å helbrede deg selv på.
2. Probiotika. Hjelper ikke så mye når du først har blitt syk, men er du nøye med å få det i deg vil du mest sannsynelig slippe billigere unna.
3. Villoregano-olje. En naturlig antibiotika.
4. Varme sokker. Husk hva mammaen din sa om å fryse på føttene!
5. Sink. Flere amerikanske studier viser at hvis man tar tilskudd av sink innen 24 timer etter første tegn til symptomer vil dette redusere sykdomsforløpet
6. Hvitløk. Bare sørg for å gi det til familien din også slik at de slipper å stenge deg inne på kottet for å få puste.
7. Fersk ingefær. Min absolutte favoritt. Nydelig smaker den også.
8. C-vitamin. Superantioksidanten.



Jeg kaster meg over alle sammen. 
Må. Bli. Frisk. Nå.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar