Translate

tirsdag 24. april 2012

Å starte en blogg - å kaste seg ut i noe nytt

Ok. Here goes. Jeg har funnet ut at en av de tingene i livet som gjør meg lykkelig er å lære meg å beherske nye ting. En annen ting som gjør meg lykkelig er å klare å skrive noe bra. Denne bloggen er dermed et forsøk på å berike mitt eget liv.
Du kjenner den følelsen i magen når du skal ut på noe nytt og ukjent? Sommerfugler. Nervøs sitring. Urolig energi. Den følelsen ligger det mye fremdrift i . Så lenge man ikke begrenser seg selv, men heller lar den tvinge deg frem.
Det er det jeg vil. Stå på kanten av det ukjente og kaste meg ut i det mens sommerfuglene danser i magen. Hvis jeg kan leve livet mitt slik, i hvertfall inniblandt, for en spennende reise livet da blir! Og det trenger ikke være stort heller. For eksempel kan det være noe så enkelt som å starte en blogg.

So here goes:

Velkommen med på reisen!


1 kommentar:

  1. Skulle ha sagt: klar - ferdig - gå
    i går, men ikke desto mindre viktig å gjøre det i dag :o) - - GO

    SvarSlett