Translate

søndag 11. november 2012

I disse førjulsfesttider

Var ute på vift i går. Var sammen med gode kollegaer på en førjulsfest. Hun som stelte i stand er verdens snilleste, så hun hadde virkelig gjort i stand til vi skulle komme. Var så utrolig koselig!

Alle hadde med hver sin rett, så det endte med at vi hadde så sinnsykt mye god mat! Folk er jo bare helt vanvittig gode på å lage mat. Vi åt og vi åt. Og så snart det hadde blitt litt plass i magen, så skyndte jeg meg å putte litt til i munnen. Var etterhvert ikke plass til mer å drikke, måtte prioritere maten.

Tiden fløy, noe den gjerne gjør i godt lag, så da jeg og de to andre som satt igjen til slutt endelig kom oss ut døra var det litt knapt med tid. Jeg liker å løpe, så en lett jogg skulle i teorien gå greit, men herregud så tungt det var - 7 kilo mat i magen og på høye hæler. Trodde jeg skulle dø. Men det var siste toget inn til byen, så vi var bare nødt til å rekke det. Heldigvis hadde jeg med en sterk mann som kunne bende opp døren i det den var i ferd med å lukke seg rett foran snuta mi. 

De andre to dro ut. Jeg dro hjem. Og glad for det nå. Jeg er fortsatt mett jeg. Frokosten er en kopp te. Håper jeg er sulten igjen til middag. 

Nå er det bare å glede seg til neste førjulsfest! Elsker denne tiden på året!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar