Translate

mandag 10. juni 2013

Fire uker

Nå er jeg lei av å ikke være i form. Har ikke vært i slag de siste ukene, så nå setter jeg igang en ny treningsrunde. Jeg skal følge Silje Marielas Quick Fix i 4 uker. Det er en ganske høy treningsmengde og ikke rom for utskeielser på matfronten. Og jeg gleder meg. Mest fordi jeg vet hvordan jeg føler meg når endorfinene strømmer i kroppen og energien kommer smygende. Trening er faktisk medisin for det meste. 

Kostholdet er egentlig det samme jeg har til daglig. Ren og sunn mat. Men jeg unner meg vanligvis mer sjokolade enn det som står på planen   :-) 28 dager skal jeg klare.
Og det går fint an å bruke sjokoladeproteinshake etter trening for å stille sjokoladesuget. 

Jeg kom nesten i mål da jeg fulgte Fat Attack planen. Nå er det siste rest.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar