Translate

lørdag 17. november 2012

Reisen

Snuppene mine og jeg har vært på "Reisen til julestjernen" i dag. Var veldig spent for jentene elsker den gamle versjonen med Hanne Krogh. Men det var en stor hit! Og den var faktisk fin for mor også.
Anbefales!



Etter på var vi innom butikken og skulle kjøpe mat og lørdagsgodt. Ikke så lett det der med godteriet. 

Jeg hadde vært litt knipen med godteri på kinoen for jeg visste det kom til å bli godteri i kveld også, men så klarte vi å helle ut halve popcornet på do før kinoen. Tragisk.

Så da jeg ikke forsto hva minstetrollet ville ha i butikken var vi nær at panikken brøt løs. "Ambi bøsh, mamma!!!" Det tok sin tid før jeg skjønte at det var den nye godteriposen fra Fezer med angry birds. Men alt endte godt. Akkurat på som på filmen :-) 

Riktig god helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar